Unexception: Characters


Eherm.... Eherm.... mungkin ada korang kat luar sana terfikir napa angah tak mulakan TTL.... Well, to tell you the truth... Document utk TTL dah corrupt. tak dapat di baca, di sebabkan angah sakit hati sangat dengan lappy tak kenang di untung nie.... Angah post Novel yang lain... angah dapat ni selepas angah dapat tahu document TTL dah hancur, tak boleh di buka atau Restore... sementara angah buat balik TTL, Enjoy Unexception pula!!!! ^_^

Characters:



Raven


Breeze


Melody


Miey


Claw


Sky


Ean


Sulfur

Yup!! Ini watak-watak Unexception. Kali ni watak Anime pula... hehehehe.... Cerita pasal apa ni yea??? dah lah TTL tertangguh, ni nak buat baru pula? Hmm-hm-hm... Angah.. Angah... Sabo je lah ye!!!

Anyways.. Enjoy! Enjoy!! ENJOY!! ^_^





No comments:

Post a Comment